torsdagstankar, tio kort

Om jag skulle göra en film om mina torsdagstankar skulle den utspela sig här.



Huvudpersonen skulle le ofta och då skulle man se gluggarna mellan hennes tänder.



Förutom mellanrummet mellan tänderna skulle hennes skor känneteckna henne.



Hennes dröm skulle vara att leva på scenen "petit theatre du bonheur"



...och att sitta på en bänk med en viss man med brunt hår och randighalsduk.



Musiken i filmen skulle komma från de här två



...och känslan skulle vara såhär





...men det skulle också vara en film om att längta efter dig.








 


Kommentarer
Postat av: anonym

Grym blogg!

2008-10-30 @ 17:45:34
Postat av: Julia Hornebrant

Åh, vad kul att du gjorde det :) Jag kommer vara en trogen läsare. Och tack själv för den supermysiga fikan, det måste vi göra om! Kramar

2008-10-30 @ 18:09:41
URL: http://hornebrant.blogg.se/
Postat av: Alexandra Nord

ååh fina du!! bra gjort!! nu är jag fast här! :) älskar dig en massa massa!!

2008-11-03 @ 21:53:27
Postat av: ida

åh din bar där fina filmen skulle utspela sig hängde vi vid mycket i paris. det va guis favorit. alltså skulle jag hälsa på dig i din torsdagsfilm. ofta. tack för fin kommentar. du är himla duktig.

2008-11-14 @ 23:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0